Friday 24 August 2012

" 18122007 "...tarikh yang sungguh bermakna bagi ku kerna dari situ la telah menemukan aku bersama nya..mungkin kisah kami tidak seindah kisah dongeng Cinderella namun kisah ini amat berarti buat kami..

Setelah sekian lama mengulam cinta,rasa kasih,sayang dan kini perasaan kami tidak mampu lagi untuk di nafikan. Meskipun pelbagai cabaran dalam percintaan kami,kami lalui dengan penuh ketabahan dan keredhaan.. Sayang,meskipun bertahun lamanya,namun perasaan ku terhadapmu tidak pernah berubah namun makin sayang kepadamu..mungkin kah ini jodoh ku??.pernah ku terfikir bagaimana rasanya jika aku kehilanganmu atau kau kehilangan ku??.pasti sukar bagiku untuk kehilangan mu namun jika itu lah ketentuan-Nya, bagaimana mungkin kita menolak takdir.??. cinta kita ibarat sepohon pokok,kita bajai dengan kasih, kita sirami dengan sayang,..namun tetap jua daunnya gugur di tiup bayu.. Ku himpun, ku kutip setiap leraian dedaunan yang berguguran agar tetap bersama,tidak pernah berpisah.. aku bersyukur kerana telah di kurniakan seorang sepertimu yang jujur,tulus dan ikhlas menyayangi dan mencintaiku..terima kasih sayang,aku sangat memerlukan mu di setiap hembusan nafasku..jangan kau biarkan rindu ku berlalu tanpa cinta darimu.

inilah kisah cinta abadi kami berdua.. masih terlalu banyak yang ingin ku ungkapkan di sini,kerana bagi ku,inilah caraku menyatakan bagaimana rasa hati ku kepada nya.. i love you  forever, Rubby Mikam..

No comments:

Post a Comment